Tuesday, January 21, 2014

Queen Victoria's

assalamualaikum dan salam sayang

1

2

3

4

5


Ade satu perkara yang aku kurang gemar. Bukan tak suka. Kurang gemar. Aku kurang gemar tangkap gambar time moving. Sebab?

1. Aku tak sempat nak menikmati the reality of the beauty.
2. I need time to get the feeling. Iye feeling menembak tu penting. Kalau tak haram gambar tu. Rasa nak cincang.
3. INTUITION | PASSION | PATIENT elements such a wonderful art for shooting! 

By the way, ini one of hasil menembak untuk setelah sekian lama. Peace yawwwww!








^^ v






3 comments:

ch000tz said...

heheheeh ohoy comot...menjawap soklan mu itu.......pic aku datangnya dari serata tempat yang aku gi hehehehe salunya aku akan tag kat bawah pic kat mana tempat tu :D

Faaeinz said...

sama beb.
kalau ambil gambar dari dalam kereta.
rasa tak puas sungguh.

ch000tz said...

mana nihhhhhhh tak hapdateeee :D