Tuesday, January 7, 2014

Sejarah


assalamualaikum dan salam sayang.


1999, that was the first time i step on this land of Penang. 

2010, I just really want to come back here with new title. That was a long long time ago when me and him build a dream to live together. Tapi takde rezeki nampaknya. We just end up bawak haluan masing-masing. Ade jodoh jumpe lagi.

But,

2013, I just come without plan! Yuppp, He's the greatest planner!



Entah taktau nape aku nak kena ingat balik kisah lama ni after for years. Tapi tipu laaa masa aku pi sana aku tak ingat kat dia kannn. No matter what, you're my first love kot. Itulah masalahnya! Apepon, aku doakan yang terbaek untuk awak!




Sape cakap aku ni takde sejarah bercinta? Ade. Tapi biarlah ia menjadi sejarah ye dop.?







1 comment:

Faaeinz said...

ooo.. main cinta monyet ea dulu.
hehe.

sejarah. akan tetap menjadi kenangan bila kita sentiasa ingat.